Jobba...

Hej :)

Jag har inte haft tid att skriva här på länge nu. Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva heller.
Jag har mest vart med Kieth hela tiden :) I fredags så åkte vi hem till Nicke och grillade o drack =) sen på lördagen så åkte jag, Kieth, Nicke och Fröjd hem till Kieth och bastade och kollade på film. I söndags åkte dom ut och segla och ska va borta hela veckan. Själv så jobbar jag hela veckan, jag började igår. Sarah är också där med mig :) Superkul! Igår hade vi 9 kunder :) så vi tjänade in några slantar ;)

Snart kommer Emilie och hämtar upp mig. Hon kör mig till Älmsta idag eftersom hon ändå har ärenden där ute :)

Nu måste jag kila. Hörs, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0