Jävla urinvägsinfektion!

Buhuu min urinvägsinfektion har inte gått över så imorgon börjar jag att äta en ny medicin :( så min midsommar kommer firas utan alkohol. .

Igår kväll kom Kieth hit och sov här. Mysigt :) Vi gick upp vid halv åtta imorse, då åkte han och jobbade och även jag. Har jobbat på fiskeaffären hela dagen. Det har vart så sjukt jävla mycket folk :O Jag och Emilie hann inte sätta oss och vila en endaste gång! helt galet. Det var långa köer med folk hela tiden! uuh, skitjobbigt. Har jätteont i mina fötter nu :P Sen direkt när jag kom hem så kom min kusin hit, så jag har precis slingat och klippt henne. Blev jättefint :) Så jag har jobbat hela jäkla dagen. Nu är jag helt slut. Imorgon slipper jag jobba iaf, så då ska jag sooova ut riktigt länge :) Nu ska jag nog över till Nattis en sväng.  Jag skriver mer imorgon och berättar hur jag ska fira midsommar. För just nu har jag faktist ingen aning om hur det blir :P

Hörs, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0