Mysdag med Sarah :D

Har inte hunnit skriva  något på länge nu. Kan berätta lite kort vad jag har gjort :)

I lördags åkte jag, Kieth, Nicke, Nattis, Evelina och Sigge ut och seglade. Vi stannade på en ö för att tälta över natten. Där var också Kieths föräldrar, Anki, Fröjd, Filip och Filips bror och föräldrar. Vi hade supermysigt hela kvällen :) Dagen efter låg vi kvar på ön och solade o badade hela dan :)

På söndagskvällen åkte jag och Kieth hem till mig, vi kollade på film men somnade ganska tidigt, var helt slut efter allt solande. På måndagen åkte Kieth och jobbade och jag, mamma och Emilie åkte till Herräng och la oss och solade. På kvällen tog jag bussen till Kieth och sov kvar där. I morse så åkte jag hem till Sarah när han åkte och jobbade. Jag och Sarah har legat hemma hos Johans föräldrar hela dagen och solat och badat. Vi har haft jättekul, det var ett tag sen vi träffades så vi hade mycket att prata om =) När Kieth hade slutat jobba så kom också han till Johan en stund och solade :) Jag tog halv sju bussen hem och då åkte jag och Emilie direkt upp till stallet och red. Blev ingen lång ridtur för det var helt sjukt mycket mygg! Nu kom jag precis hem igen och ska lägga mig och kolla på någon film och sova för imorgon ska Emilie ringa och väcka mig vid halv åtta så ska vi ut på en låångpromenad med hundarna :)

Vi hörs imorgon, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0