Regn, regn, regn....

Det regnar idag igen! när ska det bli sommar egentligen?

Igår så åkte jag och Nattis till Jonathan där Izze hade 18 års fest. Det var jättekul. Vi sjöng karaoke och hade trevligt hela kvällen :) Jag var hemma vid två någon gång i natt. 

I morse så ringde Emilie och väckte mig vid tolv, då var det bara att stiga upp. Vi åkte till stallet och myste lite med hästarna en stund. Men det blev ingen ridning på grund av vädret. Jag kom precis hem igen. Snart ska jag nog städa lite och efter det ska jag träffa Emmapemma :D Lite senare ska också Nattis va med :) Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi tar det nog bara lugnt skulle jag tro, jag är så trött efter den här helgen :P

Ikväll ska Keith komma hit också :) Sen imorgon så ska jag kanske med in till Solna för Sandra ska kolla ut en tatuering (hon fick det i studentpresent av oss tjejer). Men nu ska jag iaf börja städa lite. Vi hörs senare eller imorgon :) Pusshej. 


            Tessaaaaaaan vi saknar dig, kom hem nu! <3
 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åhhh <3 Jag saknar er oxå! :(

Tycker ni kan komma hit!!!!!

2009-06-21 @ 17:47:23
URL: http://alwaysrememberyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0