Svensk sommar.

Jaha, så regnar det idag igen. Typisk svensk sommar. Men det är inte mycket att göra åt.

I morse så ringde Emilie och väckte mig vid elva, (fick 12 timmars sömn inatt, skönt!) så då var det bara att kliva upp för vi skulle åka till stallet. Men först gick vi på en långpromenad med Mysan :) På grund av vädret så blev det ingen ridning men vi tömde ur boxarna och städade lite i stallet. Efter det så åkte vi hem till Emilie för att kolla på film. Sandra kom också dit och gjorde oss sällskap. Vi såg "gisslan", jättebra film. När filmen var slut så körde Sandra hem mig för jag skulle klippa mamma :) har precis gjort det och nu sitter jag här och väntar på Nattis. Jag ska klippa henne och färga hennes utväxt. Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på. Finns inte så mycket att göra när det är sånt här skitväder, men det visar sig =)

Imorgon ska jag först och främst sova ut, sen ska jag ner till Emilie och hålla henne sällskap en stund när hon jobbar och efter det ska vi träffa Sandra så ska jag färga hennes hår och dom ska hjälpa mig att bli av med min hemska utväxt.  

Vi hörs ikväll igen eller imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0