Urinvägsinfektion...

Jag har inte skrivit mycket nu i veckan. Det beror på att jag går intensivkursen på körskolan, så jag är grymt trött när jag kommer hem om dagarna.
Så det är väl ungefär de jag har gjort i veckan. Pluggat! fast igår så åkte jag till Kieth på kvällen och sov kvar tills idag :) så imorse gjorde jag sällskap till Norrtälje med Sarah från Rimbo =)
Och så har jag fått JÄVLA  urinvägsinfektion! :( Så igår tog jag min första penicillin mot det och imorse hade jag extremt ont i magen och mådde illa. Då visar det sig att laktosintoleranta inte får äta den medicinen (vilket jag är). Braa jobbat! Så min vecka har vart jobbig med en del tråkiga händelser. Det enda positiva och roliga den här veckan är att jag fick träffa Keith iaf :) 

Imorgon ska jag ner till skolan klockan åtta och möta Sarah, då ska vi ringa Larry och fixa lite. Sen ska vi till folketshus och äta smörgåstårta och dricka champagne med alla på skolan :D sen vid tio ska vi gå ut och kolla när Frida, Johanna och Sandra (och alla andra såklart) springer ut =D tänk att dom tar studenten? helt galet! 

Ikväll ska jag klippa pappa, mormor och Sandra :) men jag vaknade nyss, så jag ska väl börja göra mig iordning och sen åka till mormor =) hörs! pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0