Norrtälje!

Hej!

Idag har jag vart i Norrtälje med klassen och ätit lunch och haft vårat sista möte :) Väldigt trevligt var det och supergod mat! När vi var klara så skulle jag, Sandra & Sarah gå på stan en stund, och så klart så börjar det spöööregna när vi börjat gå. Sarah hade som tur ett paraply som vi alla tre fick trängas under. Men det hjälpte inte mycket kan jag lova. Jag var helt genomblöt!
Vi mötte upp Emma också innan vi började kika lite i affärerna. Jag köpte iaf ett par shorts och en bikini :) Vi hann inte titta så mycket för vi skulle till Um och efter det gick våran buss hem :)

Ikväll ska jag nog på bilbingo med mamma och mormor, haha :P  Jag har alltid en sån jävla otur men ikväll hoppas jag verkligen att jag vinner nåt. Skulle inte sitta fel med lite extrapengar ;)

Nu ska jag äta middag, hörs imorgon! pusshej

Romeo, take me somewhere we can be alone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0